З досвіду роботи

 Участь в засіданні творчої групи "Пошук"

"Пошук ефективних форм популяризації природничих знань знань"


Тема засідіння клубу "Пошук ефективних форм популяризації природничих знань серед учнівської молоді, впровадження найбільш ефективних технологій та методик навчання та виховання школярів".

  Популяризація науки — процес розповсюдження наукових знань у сучасній і доступній формі для широкого кола людей, що мають певний рівень підготовленості для отримання інформації.
  Популяризація науки, «переклад» спеціалізованих знань на мову малопідготовленого слухача, читача — одне з найважливіших завдань, що стоять перед популяризаторами науки. Завданням популяризатора науки є перетворення нудних наукових даних у цікаву та зрозумілу більшості інформацію. Популяризація науки може бути спрямована як на суспільство в цілому, так і на його частину, наприклад, молодь.
  Важливу роль у цьому процесі відіграє наукова фантастика, яка передбачила та надихнула безліч наукових відкриттів. Істотний внесок в це вніс фантаст Жюль Верн, один з піонерів жанру. 
   Мережні видання можуть існувати як у перерахованих вище формах, які розповсюджуються через мережу, так й у вигляді набору веб-сторінок, розміщених на хостингу. Користуватись таким електронним виданням можна лише при наявності у читача доступу до мережі Internet. Одним з прикладів такого мережного видання може бути онлайн-перегляд науково-популярної брошури Гураль-Сверлова Ніна, Гураль Роман 50 найпомітніших молюсків Львова та околиць. Ознайомитися з нею можна за адресою – http://www.pip-mollusca.org/page/book8.php.
  Прикладом сучасної художньої літератури, яка здійснює популяризацію природничих знань є твори польського письменника Я.Вишневського, який має наукову ступінь з хімії. Його твір "Біохімія материнства" можна рекомендувати для прочитання дітям під час вивчення теми "Гуморальна регуляція функцій організму".
  Допомогти вчителю зацікавити учнів певною темою можуть також науково популярні фільми:





                                            
 Круглий стіл





        

Методичне видання 
Поетапне формування експериментально - дослідницьких навиків з біології та екології на уроках та в позаурочний час



          Семінар-практикум в Рахнівській ЗОШ І-ІІІ ст

  Відповідно до плану-графіку роботи методкабінету 
з педагогічними кадрами 11 березня в Рахнівській ЗОШ І-ІІІ ст. 
відбувся семінар-практикум учителів біології, хімії, 
природознавства та екології.
  Вчителі мали змогу відвідати відкритий урок біології в 8 класі,
 який провела вчитель біології Буяр Наталія Іванівна

  Вчитель хімії Дунаєвецього НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів, гімназія" 
Тулюк Ірина Генадіївна поділилася досвідом організації 
роботи з учнями старших класів, а вчитель біології та хімії
 Мушкутинецької ЗОШ Буняк Микола Михайлович 
продемонстрував практичні способи реалізації 
проектної діяльності школярів 
при вивченні хімії.


Немає коментарів:

Дописати коментар